FAQs

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  1. Er zijn geen veelgestelde vragen gevonden.

Nieuwste vragen

  1. Wijken de kleurblokjes af van de werkelijkheid?

    De kleurblokjes op onze productpagina's en categoriepagina's vormen alleen een indicatie en helpen bij het zoeken naar de juiste productkleur. In sommige gevallen kan een kleurblokje (licht) afwijken van de werkelijkheid. De productfoto's zijn er om de werkelijke kleur van het artikel te tonen (de kleuren kunnen per beeldscherm verschillen). Als je helemaal zeker wil zijn van de juiste productkleur, vraag dan een sample aan van het artikel.

    Lees meer
  2. Worden er verzendkosten in rekening gebracht en zo ja, hoeveel?

    De prijzen op onze website zijn exclusief verzendkosten. Indien de door jou bestelde producten verzonden moeten worden, zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht. De hoogte van de verzendkosten is mede afhankelijk van het gewicht van je bestelling. Meer weten? Neem contact op met één van onze medewerkers.

    LET OP! Voor het versturen van monsters gelden andere regels. Hiervoor verwijs ik je naar de spelregels voor het aanvragen van monsters.

    Lees meer
  3. Wat zijn de voordelen van een betaling per iDeal?

    Betalen via iDeal is veilig en snel. Je betaalt namelijk direct vanuit de vertrouwde internetomgeving van jouw eigen bank. Zowel jij als wij kunnen gelijk zien of de betaling succelvol is geweest. Hierdoor kunnen wij in sommige gevallen het bestelproces versnellen. Wij hoeven namelijk niet meer te wachten tot de betaling binnen is gekomen, voordat wij het bestelproces kunnen opstarten. Vooral wanneer je te maken hebt met een deadline, kan het verstandig zijn om de betaling via iDeal af te ronden. Hierdoor kan het bestelproces mogelijk enkele dagen verkort worden, zodat je bedrukte promotieartikelen toch op tijd uitgeleverd kunnen worden.

    Lees meer
  4. Hoe worden de relatiegeschenken verpakt?

    Sommige relatiegeschenken worden per stuk verpakt in een geschenkdoosje. Hierbij gaat het vooral om de wat luxere, duurdere geschenken. De goedkopere relatiegeschenken worden veelal bulk geleverd. Op onze website staat aangegeven hoe de specifieke producten worden verpakt.

    Voordat de door jou bestelde producten worden verzonden, worden de artikelen verpakt in een stevige doos. Zo zijn jouw producten zo goed mogelijk beschermd tijdens het transport. Mocht het gaan om een groot aantal dozen, wordt de zending mogelijk op een pallet geleverd.

    Je kunt contact opnemen met onze verkoopafdeling indien je van een specifiek artikel wilt weten hoe het wordt verpakt.

    Lees meer
  5. Kunnen goederen afgehaald worden?

    Het is bij Bedrukken.nl mogelijk om jouw (on)bedrukte promotieartikelen en relatiegeschenken af te halen. Wij zijn een internationaal opererende groothandel met magazijnen door heel Europa. Hierdoor is het mogelijk om de goederen af te halen, in Ulft.

    Lees meer
  6. Welke vervoerders worden er gebruikt voor de aflevering van de relatiegeschenken?

    Bedrukken.nl maakt gebruik van verschillende vervoerders voor het versturen van jouw bestelling. Dit is afhankelijk van de soort zending en de prioriteit waarmee de zending moet worden verstuurd. De vervoerders waar Bedrukken.nl gebruik van maakt is DHL en in sommige gevallen PostNL.

    Voordat wij een zending versturen, nemen wij natuurlijk altijd even contact met je op. Op deze manier weet je wanneer je jouw levering kunt verwachten. Zo voorkomen wij dat er niemand aanwezig is op het afleveradres en de zending daardoor niet afgeleverd kan worden.

    Lees meer
  7. Hoe snel kunnen de relatiegeschenken geleverd worden bij mij?

    Wanneer je een bestelling plaatst voor relatiegeschenken of promotieartikelen, heb je de artikelen natuurlijk liever gisteren dan vandaag in huis. Helaas kunnen wij niet zó snel handelen. Wij proberen onze levertijden zo kort mogelijk te houden en jouw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren. Mocht je te maken hebben met een deadline? Vraag dan via de normale procedure een offerte aan via onze website en vermeld bij deze aanvraag de datum waarop je de producten uiterlijk nodig hebt. Wij zullen dan ons uiterste best doen om de bestelling op tijd af te leveren. Mogelijk worden er wel extra kosten in rekening gebracht voor de spoedopdracht. Onze verkopers informeren je hierover en houden je op de hoogte.

    Lees meer
  8. Kan ik een donker relatiegeschenk laten bedrukken met een lichte(re) kleur?

    Relatiegeschenken met een donkere ondergrond kunnen bedrukt worden met een lichte kleur. Het is bekend dat een bedrukking op een donker relatiegeschenk, welke slechts één keer bedrukt is, niet dekkend is. Door de opdruk heen zul je de donkere ondergrond blijven zien.

    In dit geval adviseren wij om het donkere artikel minstens twee keer te laten drukken. In overleg zullen we voor deze extra drukgang kosten in rekening brengen.

    Lees meer